offer - Lotteries

Loterie promocyjne to obecnie najczęściej i najchętniej organizowane akcje reklamowe, których celem jest pozyskanie nowych konsumentów i uatrakcyjnienie swojej oferty dla Klientów obecnych. Organizatorów loterii motywuje chęć wypromowania marki, odświeżenie dobrze już znanego, bądź nowego brandu oraz wypromowanie produktu, który dopiero wchodzi do asortymentu danej Firmy. Organizacja loterii wymaga odpowiedniego przygotowania oraz uzyskania koniecznych zezwoleń od organów państwowych jak choćby Iza Celna. Jednak przeprowadzenie akcji loteryjnej zarówno od strony prawnej jak i formalnej jest niezwykłe łatwe. Bild Media Creation łączy w sobie funkcję zarówno agencji interaktywnej oraz integratora telekomunikacyjnego. Gwarantujemy skuteczne przeprowadzenie loterii zarówno pod względem technologicznym jak i prawnym.

Korzyści:
recent case-study in this category:

Speed Car

"A car for a check-up" is a double-track lottery organized by a national group of a vehicle inspection station Speed Car. The aim of the action was

see case study
sSpeed Car
sStovit

Stovit

Stovit company organized a promotional lottery whose aim was to increase sales of its products from FRUTA line which includes jam and marmalade. The

see case study
go to main page