oferta - Konkursy pro sprzedażowe Sms, WWW, Facebook

Konkursy to jedna z najpopularniejszych form działań intensyfikujących sprzedaż. Cechą charakterystyczną konkursów, odróżniającą je od loterii, jest wykluczenie elementu losowości. Są to akcje, w których uczestnicy rywalizują poprzez wykonanie np. najlepiej, najszybciej lub najbardziej kreatywnie określonego zadania konkursowego. Nagrody w przypadku konkursów przyznawane są przez ustaloną Komisję. Organizacja konkursu nie wymaga specjalnej zgody Izby Celnej. Konkursy mogą być organizowane w różnych wariantach:

Korzyści:
ostatnie case study z tej kategorii:

Zbyszko

Świąteczny Konkurs ZM Zbyszko to akcja promocyjna zorganizowana wspólnie przez Zakłady Mięsne oraz Centrum Sportowego-Rekreacyjnego, której

zobacz case study
sZbyszko
sGroszek

Groszek

Właściciel ogólnopolskiej sieci Groszek - Firma Detal Koncept, postanowiła dla swoich wiernych Klientów przygotować miłą niespodziankę

zobacz case study
powrót do strony głównej