oferta - Loterie

Loterie promocyjne to obecnie najczęściej i najchętniej organizowane akcje reklamowe, których celem jest pozyskanie nowych konsumentów i uatrakcyjnienie swojej oferty dla Klientów obecnych. Organizatorów loterii motywuje chęć wypromowania marki, odświeżenie dobrze już znanego, bądź nowego brandu oraz wypromowanie produktu, który dopiero wchodzi do asortymentu danej Firmy. Organizacja loterii wymaga odpowiedniego przygotowania oraz uzyskania koniecznych zezwoleń od organów państwowych jak choćby Iza Celna. Jednak przeprowadzenie akcji loteryjnej zarówno od strony prawnej jak i formalnej jest niezwykłe łatwe. Bild Media Creation łączy w sobie funkcję zarówno agencji interaktywnej oraz integratora telekomunikacyjnego. Gwarantujemy skuteczne przeprowadzenie loterii zarówno pod względem technologicznym jak i prawnym.

Korzyści:
ostatnie case study z tej kategorii:

Speed Car

„Auto za przegląd” to dwutorowa loteria organizowana przez ogólnopolską sieć stacji kontroli pojazdów Speed Car. Celem

zobacz case study
sSpeed Car
sStovit

Stovit

Firma Stovit przeprowadziła loterię promocyjną, której celem było zwiększenie sprzedaży jej produktów z serii FRUTA, w skład który

zobacz case study
powrót do strony głównej